piątek, 29 marca 2013

Candy rocznicowe.

Witam Wszystkich Obserwatorów mojego bloga.
Już niedługo minie rok jak jestem wśród was.Powodów do świętowania jest wiele,
mój blog ma już ponad 35000 wejść,mam 144 obserwatorów i ponad1000 komentarzy,
za które Bardzo Serdecznie  Dziękuję.

Dlatego chciałabym ogłosić moje Pierwsze Candy.
Aby wziąć udział w candy i wygrać
wtstarczy tylko:
    -zostawić komentarz pod tym postem z chęcią wzięcia udziału w zabawie,
    -być obserwatorem mojego bloga,
    -wkleić banerek na swojego bloga,
Zapisy do 18.04.2013
  do godz 24.00
Ogłoszenie wyników następnego dnia.

A teraz najważniejsze:
Nagrodą jest obraz z papierowej wikliny mojej produkcji i do tego niespodzianka.


19 komentarzy:

  1. Ja z chęcią będę brała udział:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Banerek na blogu a obserwuję blog od dawna więc z przyjemnością staję do kolejki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chętna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci zdrowych i radosnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych osób:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością dopiszę się także ;)
    Wesołych Świąt życzę!!! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo chętnie przyłączam się pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję od dłuższego czasu :) więc tylko się zapisać. Z chęcią to robię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Małgosiu wszystkiego najlepszego i najsłodszego na te Święta Wielkanocne dla Ciebie i Twoich najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wezmę udział w candy. Banerek juz jest na moim blogu
    http://wmieszkanku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozwoliłam sobie wrzucić info o rozdaniu na mojego bloga konkursowego http://rozdanie.blogspot.com/ Byłabym
    wdzięczna za wrzucenie banerka i/lub
    polubienie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja również z przyjemnością się zapisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny obraz, jesteś bardzo pomysłowa :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy i mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapisuję się z przyjemnością. Baner na kilkascian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością i ja ustawie się w kolejce i zostanę na dłużej podziwiać te wszystkie piękności :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. To i ja się w kolejke ustawiam:)może Twój obrazek przywędruje do mnie:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam wszystkie piękności,pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyłączam się do zabawy,banerek na http://wytworkowo.blogspot.com/Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń