czwartek, 24 marca 2016

Jarmark Wielkanocny .

Witam.
I jak co roku w Muzeum Narodowym
 w Szreniawie
 organizowany jest jarmark wielkanocny.
Tak i w tym roku wystawiałam swoje plecionki .
A oto moje stoisko:


Brałam też udział w konkursie organizowanym przez muzeum.
Wystawiłam do konkursu mojego zająca.

I zajęłam III miejsce w kategorii -rękodzieło.
A to nagroda:


W Muzeum Narodowym Rolnictwa i Przemysłu Rolno-Spożywczego w Szreniawie, odbył się już kolejny XIII Jarmark Wielkanocny. Licznie przybyli goście mogli zakupić wyroby twórców ludowych oraz rozkoszować różnorodnością wypieków (Galeria>gala).
Na XIII Jarmarku Wielkanocnym LGD PROGRES KOMORNIKI, jako organizator GALI PRODUKTÓW REGIONALNYCH, TRADYCYJNYCH I LOKALNYCH Leader , objętej patronatem Wójta Gminy Komorniki Jana Brodyoraz Burmistrza Puszczykowa Andrzeja Balcerkaprzyznała nagrody wyróżnienia w następujących kategoriach:

1. Wypiek Wielkanocny
I miejsce – Jadwiga Anioła  Rogalinek
II miejsce Arletta Kahla  Kamieniec
III miejsce Michalina  Madej Puszczykowo

2. Mięsa Wielkanocne
I miejsce  Józef Malinowski  Rybno
II miejsce  Stefan Słociński  Bukowiec

3. Ozdoba Wielkanocna
I miejsce  Maja Krupska  Gorzkie Pole
II miejsce  Paula Koralewska  Poznań
III miejsce  Mirosława Karska  Poznań

4. Rękodzieło Wielkanocne
I miejsce  Aleksander Wolanin  Jedlicze
II miejsce   Kazimierz Woźniak   Lipno
III miejsce Małgorzata Żurczak   Luboń

Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy.

1 komentarz:

  1. Twoje stanowisko wygląda przepięknie i na bogato :). Świetna nagroda zwłaszcza puchar do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń