piątek, 24 maja 2013

Rowerowy-kwietnik i wyróżnienie.

Witam.
Przedstawiam ,ni to rower ,ni to kwietnik ,lecz w połączeniu jakoś wygląda.Zrobiłam go jakiś czas temu i nie wiedziałam czy go pokazać,ale co tam pokazuję.
A tak wygląda:



Czeka tylko na swoje kwiatki.

Jakiś czae temu dostałam Wyróżnienie od Ilony z blogaRękodzieło Wolinki.
za które bardzo serdecznie DZIĘKUJĘ.
Nominacje przekazuję się 10 blogom ,które nie mają 300 obserwatorów.

Więc i ja to robię.
Nominuję nasępujące Blogi:
1.Papierowa Wiklina Bożeny.
2.Moje Cuda Cudeńka.
3.Świat Według Basi.
4.Gosia Stare Pianino.
5.To co robię i co lubię.
6.Prace Anki.
7.Nasze Rękodzieło.
8.Robutki Jolci.
9.Ciekawszy Świat Jwki.
10.Dekuferek-rękodzieło.
         Gratulacje.


9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny a z kwiatkiem będzie jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. suuper rower Dziękuję za wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny ci się udał-super-bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Rowerek ekstra, gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowerek fajnie wyszedł. Gratuluje wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze raz dziękuję za wyróżnienie :) i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały rowerek :) Dziekuje pieknie za wyróżnienie. Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rowerek super:)Dziękuję za wyróżnienie,i gratuluję zasłużonego wyróżnienia dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń