wtorek, 14 stycznia 2014

Wózek.

Witam.
Dzisiaj przedstawiam kolejny wózek,ale pierwszy w tym roku .Zrobiłam go na aukcję dla małego Julianka
w której biorę udział .






- Musicie być przygotowani na najgorsze – usłyszeli rodzice Julianka, gdy ten był 23. tydzień w brzuszku mamusi. Zdiagnozowano u niego nietypową wadę serca. Sugerowano, że łatwiej będzie pozbyć się „problemu”. Jednak rodzice postanowili walczyć o życie upragnionego dziecka, witając go na świecie 4 września 2013 roku.
No i jestem :) :) mam na imię Julianek i bardzo się cieszę że żyję, bo nawet fajnie jest na tym świecie, tyle ciekawych rzeczy już widziałem i wiele jeszcze przede mną, ale jest jeden wielki problem... Mam bardzo chore serduszko, a właściwie to tylko jego połowę i słyszałem jak mamusia z tatusiem rozmawiali że długo tak nie da się żyć, bo ja jestem coraz większy, potrzebuję coraz więcej siły, a serduszko nie da rady. Rodzice są bardzo smutni z tego powodu, mamusia ciągle płacze, a ja tak bardzo nie chce żeby była smutna. W Munster jest taki dobry Wujek, Profesor Malec i on zgodził się że naprawi moje chore serduszko, ale to kosztuje aż 36,500 euro. To bardzo dużo, ale i tym razem moi rodzice nie poddają się i walczą o mnie.
Kochane Ciocie i Wujkowie, proszę pomóżcie im zebrać pieniążki potrzebne na operacje połatania mojego serduszka, a ja obiecuję że zawsze będę grzeczny. Wasz Julian
Na prośbę słodkiego Julianka zapraszamy na wydarzenie gdzie będziemy licytować piękne przedmioty, a wszystkie uzyskane pieniążki trafiać będą bezpośrednio na konto Julianka w fundacji.
Więcej o chorobie Julianka możecie się dowiedzieć na stronach:
http://www.corinfantis.org/index.php?news=278
http://www.siepomaga.pl/f/corinfantis/c/1159
Lub na jego stronce facebook:
https://www.facebook.com/serce.julianka
Wszystkie osoby, które zechcą pomóc Juliankowi mogą to uczynić dokonując wpłaty na rachunek:
Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis
86 1600 1101 0003 0502 1175 2150 z dopiskiem "Julian Sałaciak”
Dla wpłat zagranicznych:
USD PL93 1600 1101 0003 0502 1175 2024
EUR PL50 1600 1101 0003 0502 1175 2022
Kod SWIFT dla przelewów z zagranicy: ppabplpk
Informujemy również, że wszelkie darowizny podlegają odpisom podatkowym:
- dla osób fizycznych limit do 6% od dochodu
- dla osób prawnych limit do 10% od dochodu
WAŻNE
Fundacja na rzecz dzieci z wadami serca Cor Infantis nie pobiera z zbieranych funduszy żadnych prowizji, ani innych kosztów związanych z prowadzeniem zbiórki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz